نحوه برگزاری امتحانات دانشآموزان ابتدایی اعلام شد | ارزشیابی حضوری بعضی پایهها
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره چگونگی برگزاری امتحانات دانشآموزان مقطع ابتدایی به ویژه پایههای اول و دوم توضیح داد. به گزارش پایگاه خبری بنای زیبا، رضوان حکیمزاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره چگونگی برگزاری امتحانات نوبت اول در دوره ابتدایی بیان کرد: دستورالعمل ارزشیابی دانش آموزان مطابق با شرایط کرونا
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره چگونگی برگزاری امتحانات دانشآموزان مقطع ابتدایی به ویژه پایههای اول و دوم توضیح داد.
به گزارش پایگاه خبری بنای زیبا، رضوان حکیمزاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره چگونگی برگزاری امتحانات نوبت اول در دوره ابتدایی بیان کرد: دستورالعمل ارزشیابی دانش آموزان مطابق با شرایط کرونا را ابلاغ کردیم و با توجه به اینکه آزمونهای دوره ابتدایی به طور کیفی – توصیفی است از ابتدا تاکید داشتیم که روند آموزش و ارزشیابی به طور فرایندی پیش برود.
او ادامه داد: انجام تدریجی تکالیف و عملکرد دانش آموزان در این دوران مبنای ارزشیابی پایانی قرار خواهد گرفت که امیدواریم این استراتژی بازخوردهای مناسبی هم داشته باشد.
معاون آموزش ابتدایی تصریح کرد: به دنبال آن هستیم تا برای پایههای اول و دوم ابتدایی ارزشیابی به طور حضوری و با ایجاد با گروههای کوچک ۴-۵ نفره داشته باشیم.
حکیمزاده افزود: در این روش در نظر داریم دانشآموزان به طور گروههای ٣ تا ۴ نفره در مدرسه حضور پیدا کرده و معلم درباره بخشهای مختلف دروس از دانش آموزان ارزشیابی لازم را به عمل آورد.
او در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا شرایط کرونا و آموزش مجازی تاثیری بر تکرار پایه دانشآموزان در سال تحصیلی گذشته یا تضعیف عملکرد آنها داشته است یا خیر، بیان کرد: در سال تحصیلی گذشته همانند سالهای قبلتر تعدادی از دانشآموزان با تکرار پایه یا نمره توصیفی نیاز به تلاش مواجه شدند، اما این روند افزایش قابل ملاحظهای نداشت و در ارزیابیها جهش نشان نمیدهد.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره چگونگی برگزاری امتحانات دانشآموزان مقطع ابتدایی به ویژه پایههای اول و دوم توضیح داد.
به گزارش پایگاه خبری بنای زیبا، رضوان حکیمزاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره چگونگی برگزاری امتحانات نوبت اول در دوره ابتدایی بیان کرد: دستورالعمل ارزشیابی دانش آموزان مطابق با شرایط کرونا را ابلاغ کردیم و با توجه به اینکه آزمونهای دوره ابتدایی به طور کیفی – توصیفی است از ابتدا تاکید داشتیم که روند آموزش و ارزشیابی به طور فرایندی پیش برود.
او ادامه داد: انجام تدریجی تکالیف و عملکرد دانش آموزان در این دوران مبنای ارزشیابی پایانی قرار خواهد گرفت که امیدواریم این استراتژی بازخوردهای مناسبی هم داشته باشد.
معاون آموزش ابتدایی تصریح کرد: به دنبال آن هستیم تا برای پایههای اول و دوم ابتدایی ارزشیابی به طور حضوری و با ایجاد با گروههای کوچک ۴-۵ نفره داشته باشیم.
حکیمزاده افزود: در این روش در نظر داریم دانشآموزان به طور گروههای ٣ تا ۴ نفره در مدرسه حضور پیدا کرده و معلم درباره بخشهای مختلف دروس از دانش آموزان ارزشیابی لازم را به عمل آورد.
او در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا شرایط کرونا و آموزش مجازی تاثیری بر تکرار پایه دانشآموزان در سال تحصیلی گذشته یا تضعیف عملکرد آنها داشته است یا خیر، بیان کرد: در سال تحصیلی گذشته همانند سالهای قبلتر تعدادی از دانشآموزان با تکرار پایه یا نمره توصیفی نیاز به تلاش مواجه شدند، اما این روند افزایش قابل ملاحظهای نداشت و در ارزیابیها جهش نشان نمیدهد.
برچسب ها :آموزش و پرورش ، ابتدایی ، اخبار خوزستان ، برگزاری امتحانات ، پایگاه خبری بنای زیبا ، خبر روز
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰